مشاورين املاك مشاورين املاك .

مشاورين املاك

طراحي وب سايت املاك در مازندران

طراحي وب سايت املاك در مازندران

طراحي وب سايت املاك

اين روزها شاهد اين موضوع هستيم كه بسياري از مشاورين املاك در مازندران كارشان به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته اند. مي توان يكي از دلايل رشد و پيشرفت چشمگير اين بنگاه ها را همسو شدن با تكنولوژي و استفاده از فناوري هاي جديد در كسب و كارشان دانست.

طراحي وب سايت املاك در مازندران يكي از موارد همگام شدن با تكنولوژي مي باشد. با استفاده از طراحي وب سايت املاك، صاحبان اين مشاغل توانسته اند به مزاياي بسياري دست يابند. شايد بتوان گفت كسب اعتبار و به دنبال آن جذب مشتري، از مهم ترين مزاياي طراحي وب سايت املاك در مازندران مي باشد. طراحي وب سايت املاك در مازندران اين امكان را به وجود مي آورد كه يك بنگاه فعال در طول شبانه روز باشند و از تبليغات هميشگي برخوردار باشند.

بنگاه هاي املاك مي توانند با كمي هزينه يك سايت بهينه با سئوي خوب داشته باشند و در گوگل رتبه خوبي كسب كنند. در اين شرايط مي توانند مشتريان زيادي را به سوي خود جذب كنند و از شر تبليغات مداوم به روش هاي قديمي و غير مرسوم همچون تبليغ در روزنامه ها و … راحت شوند.

كاربران مي توانند از هر جايي ملك مورد نظر خود را از طريق جستجو در اينترنت و مراجعه به وب سايت هاي املاك، مشاهده كنند و پس بررسي هاي لازم اقدام به خريد يا اجاره كنند.

 

طراحي وب سايت املاك

 

برخي امكانات ويژه طراحي وب سايت املاك در مازندران

_ امكان عضويت افراد و ثبت ملك

_ امكان ثبت ملك توسط مشاورين املاك

_ تفكيك و دسته بندي املاك

_ نمايش املاك اوكازيون و فروش ويژه

_ نمايش املاك ويژه به صورت اسلايدر

_ گالري تصوير براي هر ملك

_ نمايش موقعيت جغرافيايي ملك بر روي نقشه

_ سيستم مديريت مقالات و وبلاگ

_ ايجاد بخش هاي ارتباطي به شكل هاي مختلف

 

برآورد هزينه طراحي وب سايت املاك در مازندران

هزينه طراحي وب سايت املاك در مازندران متغير است و اغلب بر حسب مدت زمان، دقت طراح و قابليت هاي وب سايت برآورد مي شود. طبيعي است اگر يك سايت اختصاصي با كد هاي اختصاصي بخواهيد، يك طراح بايد وقت بيشتري براي طراحي سايت شما بگذارد كه هزينه آن نسبت به سايت هاي قالب آماده بيشتر خواهد شد.

 

ساخت وب سايت مشاورين املاك در مازندران توسط شركت صفر و يك 

مجموعه صفر و يك با داشتن تيم حرفه اي و با تجربه در زمينه طراحي وب سايت املاك در مازندران مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد. اين مجموعه به طور اختصاصي در زمينه طراحي وب سايت املاك فعاليت مي كند و صفر تا صد كد نويسي ها در اين مجموعه كاملا اختصاصي مي باشد. از مهم ترين ويژگي طراحي وب سايت توسط شركت صفر و يك مي توان به موارد زير اشاره كرد:

_ طراحي كاملا اختصاصي و سفارشي

_ انتخاب هاست و سرور مناسب

_ پنل مديريت بسيار آسان

_ ظاهر زيبا و كاربر پسند

_ طراحي بهينه براي موتورهاي جستجوگر

_ پشتيباني قوي و پاسخگويي

_ آموزش


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۱:۵۶ توسط:صفرويك موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :