مشاورين املاك مشاورين املاك .

مشاورين املاك

محاسبه قيمت طراحي سايت املاك

محاسبه قيمت طراحي سايت املاك

 قيمت طراحي وب سايت املاك

شما مي توانيد امكانات و ويژگي هاي طراحي سايت املاك مورد نياز خود را مشخص كنيد و سپس با كارشناسان با تجربه شركت صفر و يك مشورت كنيد تا قيمت طراحي سايت املاك را بدست آوريد. تمامي طراحي هاي سايتي كه توسط تيم صفر و يك انجام مي شود، به صورت دستي كد نويسي و طراحي مي شوند و به راحتي قابل ارتقا و تغييرند.

 

اگر براي طراحي سايت به شركت هاي مختلف مراجعه كنيد، متوجه خواهيد شد كه هر يك از اين شركت ها داراي دامنه هاي گسترده اي از قيمت طراحي سايت املاك مي باشند. به همين دليل ممكن است هنگام بررسي قيمت طراحي سايت املاك دچار سردرگمي شويد و در انتخاب تيم طراحي سايت خود دچار شك و ترديد شويد. قيمت طراحي سايت املاك از رايگان شروع مي شود و تا چندين ميليون نيز مي رسد. بنابراين بهتر است ابتدا خواسته و نياز خود را مشخص كنيد و همچنين بودجه اي براي اين كار تعيين كنيد. سپس با مشورت چندين تيم حرفه اي، يك برآورد از قيمت طراحي سايت املاك به دست آوريد.

 

قيمت طراحي سايت املاك

 

نكات تاثير گذار بر قيمت طراحي سايت املاك

همان طور كه گفته شد مهم ترين عامل تاثير گذار بر قيمت طراحي سايت املاك، تعيين هدف و بودجه مي باشد. به عنوان مثال حتي اگر شما هزينه طراحي سايت را نداشته باشيد، مي توانيد از سايت سازهاي رايگان استفاده كنيد. قالب اين سايت ها آماده است و نيازي به گرافيك نخواهيد داشت. اما نكته اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه اين سايت ها داراي قابليت ها و طرح هاي محدودي مي باشند. همچنين فرآيند طراحي سايت و سئو بر عهده خودتان مي باشد.

دليل ديگري كه بر قيمت طراحي وب سايت املاك تاثير گذار است، خدمات پشتيباني و پس از فروش است. بنابراين بررسي كنيد كه شركت مورد نظرتان در ارائه پشتيباني قدرتمند باشد و به صورت طولاني مدت خدمات پشتيباني را به شما ارائه دهد. برخي از شركت ها پس از گذشت مدت زمان مشخص، با هزينه بيشتري خدمات پشتيباني را ارائه مي دهند. بنابراين تمامي اين نكات را از ابتدا بررسي كنيد.

خدمات سئو و بهينه سازي سايت كه توسط شركت طراح ارائه مي شود، تاثير زيادي بر قيمت طراحي سايت املاك دارد. سئو و بهينه سازي سايت نقش مهمي در موفقيت سايت دارد. شركت صفر و يك علاوه بر ارائه خدمات سئو به كارفرمايان، آموزش هايي را به آن ها مي دهند تا خودشان نيز بتوانند سئوي سايت را در دست بگيرند.

قيمت طراحي وب سايت مشاورين املاك

امكانات تاثير گذار بر قيمت طراحي سايت املاك

_ سرعت بالاي وب سايت

_ دامنه (.com ، ir ، net و … )

_ هاست

_ پنل مديريتي قدرتمند

_ مدت زمان طراحي وب سايت

_ محتواگذاري و مديريت سايت

_ ريسپانسيو بودن طراحي سايت

_ فعاليت در شبكه هاي اجتماعي

_ تعداد صفحات وب سايت

_ سئو و بهينه سازي

_ پشتيباني و پاسخگويي

هزينه طراحي وب سايت املاك

سخن پاياني

از آنجايي كه تمامي سايت هاي طراحي شده توسط تيم صفر و يك به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي مي باشد و از قالب هاي آماده استفاده نمي شود، نمي توان قيمت دقيق ساخت سايت املاك را مشخص كرد. براي اطلاع از قيمت دقيق و تمام شده طراحي سايت، مي توانيد به صورت حضوري و يا از طريق تماس تلفني با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۵:۵۴ توسط:صفرويك موضوع: